tiistai 29. marraskuuta 2016

Synttäri juhlien kuninkaana Samsungin kaiutin

Vietin syntymäpäiväjuhlia 19.11 kotonani hyvällä porukalla ja ai että miten mukavaa meillä olikaan! Oikea juhlapäivä mullahan on 21.11, mutta se on maanantai niin juhlittiin tuolloin lauantaina. Ystävät oli järkänny mulle pieniä ylläreitä pitkin iltaa. Mun piti esimerkiksi tunnistaa mun kavereita silmät sidottuina ja arvata mitä adjektiivia mun selän takana näytetään, sen perusteella miten mun kavereilla oli käsiä pystyssä. Sain kaikilta myös yhteisen AIVAN IHANAN lahjan. Kirjan joka alkoi mun syntymästä ja sisälsi niin sanotusti koko mun tämän hetkisen elämän. En tietenkään hoksannut ottaa kuvaa tästä, mutta koetan muistaa ottaa kuvan siitä johonkin toiseen postaukseen. Olin myös laittanu tarjolle erilaisia purtavia, mm. kasvisjuusto piirakoita, cocktail piirakoita jonka kanssa erilaisia tuorejuustoja, cocktail paloja, karkkia ja sipsiä tottakai ja tämän lisäksi olin leiponut siskon avustuksella daimvalkosuklaa juustokakun JA boolia. (apua nyt on kyllä vähintään 500 yhdyssana virhettä) IMG_4908 IMG_4907 IMG_4906 IMG_4941 

MUTTA tätä iltaa ei olisi ollut tietenkään ilman hyvää musiikkia, mikä onnistui Samsungin uudella wireless audio R3 kaiuttimella. Tämä kaijutin on 360 kaiutin eli musiikki kuuluu varmasti huoneen joka nurkkaan ja mikä parasta, kaiutin on langaton. Ei tarvitse olla johdon vankina. Voin luvata että tämä kaiutin ei kyllä jätä ketään kylmäksi! IMG_4963
IMG_4966  
  *Tämä kampanja on Samsungin sponsoroima. Sain heiltä tämän langattoman R3 kaiuttimen testattavaksi yhteistyössä Buzzadorin kanssa.

4 kommenttia: