tiistai 8. marraskuuta 2016

Makroilua kukkailua

Täällä kipeänä kotosalla kiva katsella ulos ikkunasta ja todeta että jaahas, viime yönä satanut taas varmaan metrin verran lunta ulos ja minä joudun kököttämään sisällä katsellen tv:tä ja juoden teetä. Nämäkin päivät voisin kyllä viettää jotenkin muutoin. Mutta eiköhän tämä tästä pikemmiten. Yskän lääkettä naamariin ja teetä päälle. Päivät menee kyllä yllättävän nopeasti kun leikkii kameralla ja ottaa yllättävän turhia kuvia kameran täyteen ja muokkaa blogin ulkoasua (kuten pari lukijaa taisikin huomata eilisen blogi sekoilun jäljiltä :D), nimittäin katselin erilaisia koodeja eilen valehtelematta kokapäivän ja heittelin niitä blogiini ja yritin saada etusivusta miellyttävän näköistä. 
Oon myös laittanut vakavasti mietintä myssyyn uuden kameran hankkimista, sillä tällä hetkellä kuvaan iänikuisen vanhalla Canon EOS 1000D järkkärillä. Kyllä juu kamera toimii moitteettomasti, mutta saako tällä haluamiaan kuvia melkein missä vain ympäristössä? Ei. Tämä kamerahan oli mun sellainen aloitus kamera millä aloitin kuvaamisen ja ihan hyvin tosiaan on ajanut asiansa. Paremmin pääsisivät luultavasti kuvat oikeuksiina paremmalla kameralla. Olen yrittänyt myös viimeisimpien päivien aikana "opiskella" kameroiden asetuksista ja niiden käytöstä vielä enemmän netistä. Parin päivän sisään olen vain hokenut itselleni, että aina voi oppia lisää. 

Xx Milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti